Friday, 27 January 2012

tak rEla ~

aNdai kn sja kw mw m'ngerti ...
tentang perasaan quw slama ini ...
yg tak m'inginkan kmu trus merasa ,
aty d pnuhi rsa curiga ...
coba kw fhami k'adaan quw  ...
quw hnya m'uji k'sabaran muw ...
t'nyata kw tlah slah menilai quw ...
kw tnggal kn quw tuk CINTA yg baru ...

~  s'sungguhnya aq tak rela , melihat kw dgannya ...
sungguh aty t'luka ...
ckup puas kw buat diriku merasakn cemburu ...
kembali lha pada quw ...

p/s :: tgah b'sedih & t'ingatkn s'sorg ... :(

kEhiLaNgaN ~

hurm ... ptut kha aq gembira sbb dya x kacau aq lg ??
ptut kha aq sdih sbb dya sda jmpa org lain ??
kecewa nya aq bila dpat tw yg dya sda ada org lain ...
mcm mna aq mw ckap yg aq syang dya ??
mcm mna aq mw bg tw dya yg aq suka dya ...
skrg aq hnya dpat b'sedih ats k'lakuan quw t'hdap dya ...
jwapan quw sda t'sedia untuk nya bila dya sda kmbli ...
tp ... knp dya x call aq tuk dgar jwapn quw ...
aq rindu dgan dya ... s'sungguh nya dya lha insan p'tma yg
buat aq jd bgniey ... sungguh aq rindu tuk m'dgar suara nya ... :(
aduuu ... air mata quw lancar jgak m'alir untuk s'suatu yg aq sndry
x tw apa erti nya ...

* sediihh lagi .... :(

Wednesday, 21 December 2011

lalala ~ ( ^ __ ^ )

uhuhhu ~ adduiy , pnat nya keja baru 2 ary blum lge 1 bulan ...
cam mna lha klu sda b'bulan2x niey ... paa lha jdi sma kaki quw
ahahah ... tp Alhamdulillah lha dpat jugak keja akhirnya , ada gak duit poket aq .. :)

Friday, 16 December 2011

adduiy ... apa yg aku daa buat niey ... emm bingung aku ...
heee , :P what have i done on my blog ... aiyya ...

bingung !!

bosannya .. emm x taw mw buat apa ...
nak ckap apa pun x taw ... ehehehe !
mcm niey kha org yg d landa kebosanan ??
uhuhuhuhh !! aq pun sebenarnya tak taw apa 
yang aq sdang ingin smpaikan ... aq just tulis ikut suka aty aq je niey ..
aiyya , bingung jgak klu mcm niey trus ...
p/s : sedang merepek .. :)

kesedaran melanda diri ...

yaAllah , sedihnya bila baca kisah orang lain yang tak brapa baek kisah kehidupannya ...
aku ingt aku sorang je yang tak b'nasib baek , rupanya ada lagi orang di luar sna yang hidup
dalam kesusahan , hidup dalam kesedihan , kesakitan and bnyak lge ...
ada sorang kwan yang b tw aku , "tak semestinya hidup engkau je yang susah kat dunia nie ...
ingt ada org di luar sana yang hidup lebih merana dan kesusahan" ...
wahai sahabatku .. tak kan ku lupa pesan mu kepada ku .. :)
yaAllah , ringan kan lha semua beban yang di tanggung oleh semua hamba2 mu ini ,
berikanlah kami ketenangan dalam hidup dan berikanlah lha kami kesempatan untuk hidup lebih
panjang agar senang untuk kami mendekatkan diri denganMu yaAllah ...
Amin yaRabbal Alamin .... ( ^_^ ) <3 <3 <3

Wednesday, 14 December 2011

uhuhuh ... siall ehh , knp lh fb niey bleh sent yg bkan2 ... hope aq x kena lh benda2 mcm niey ...
buat malu jak klu org laen tgok ... eii , jijik nyer tgok benda tuw ..